Προβλήματα Μαθηματικών

Μαρτίου 12, 2009

Ένας χρόνος «Προβλήματα Μαθηματικών»

Filed under: Γενικά Σχόλια — Mihalis Kolountzakis @ 10:25 μμ

stats

Σήμερα έκλεισε ένας χρόνος λειτουργίας αυτού του blog μαθηματικών προβλημάτων. 166 posts (προβλήματα) και 780 σχόλια χρηστών μετά μπορώ να πω ότι το έχω απολαύσει. Είμαι σίγουρος ότι το ίδιο ισχύει και για τους συ-συγγραφείς μου, Θέμη και Μιχάλη. Για μένα είναι πλέον ένα ουσιαστικό κομμάτι της διδακτικής δουλειάς μου απαλλαγμένο από βαθμολογικά συστήματα, διδακτέα ύλη, εξετάσεις, επιτηρήσεις, κλπ, αλλά και δυστυχώς στερημένο της προσωπικής επαφής.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους συμμετέχουν ενεργά λύνοντας προβλήματα. Χωρίς εσάς το blog θα είχε σβήσει. Εξ αιτίας της συμμετοχής σας το blog προκόβει.

Χρόνια μας πολλά.

3 Σχόλια »

  1. Εμείς ευχαριστούμε για τα πολύ ωραία προβλήματα που βάζετε.

    Χρόνια πολλά και … να τα εκατοστήσετε!

    Μου αρέσει!

    Σχόλιο από demetres — Μαρτίου 13, 2009 @ 12:28 μμ

  2. Το σχόλιο του Μιχάλη εκφράζει και τα δικά μου συναισθήματα απόλυτα.

    Χρόνια μας πολλά και καλή συνέχεια σε όλους!

    Μου αρέσει!

    Σχόλιο από Michalis Loulakis — Μαρτίου 13, 2009 @ 3:48 μμ

  3. Εξίσου απολαυστικό είναι και για μας. Μια σταθερά στις διαδικτυακές μαθηματικές μας αναζητήσεις. Χρόνια πολλά!

    Μου αρέσει!

    Σχόλιο από halifaxpier — Μαρτίου 15, 2009 @ 5:50 μμ


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Σχολιάστε

Blog στο WordPress.com.

